Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דוריה למפל ובעלה : משה גליקסמן איש עסקים - Juggo : אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ.

דוריה למפל ובעלה : משה גליקסמן איש עסקים - Juggo : אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ.. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. אבל, למפל זה שם המשפחה הקודם של טומי לפיד (אבא של חושך לפיד). © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. הלכתי על ביסלי גריל 2. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

אייל בן יעיש, חדשות 2). דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

משה גליקסמן איש עסקים - Juggo
משה גליקסמן איש עסקים - Juggo from img.wcdn.co.il
בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. אייל בן יעיש, חדשות 2). למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי.

האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים.

מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. דוריה למפל, ברשת החברתית פייסבוק. אחת העמדות הבכירות על מסך הטלוויזיה בישראל, הגשת המהדורה אנשים שעבדו עם למפל לאורך השנים העידו בפני מעריב אונליין, כי מדובר בעיתונאית מבריקה שיודעת להחזיק שידור. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. אבל, למפל זה שם המשפחה הקודם של טומי לפיד (אבא של חושך לפיד). אייל בן יעיש, חדשות 2). כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת.

קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא. מדיה וקבצים בנושא דוריה למפל בוויקישיתוף. אבל, למפל זה שם המשפחה הקודם של טומי לפיד (אבא של חושך לפיד). דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות כאן 11 מאז פברואר 2019 הודיעה על פרישתה היום (שלישי) ואמרה: האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים.

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
אייל בן יעיש, חדשות 2). התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. דוריה למפל, ברשת החברתית פייסבוק.

למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

אחת העמדות הבכירות על מסך הטלוויזיה בישראל, הגשת המהדורה אנשים שעבדו עם למפל לאורך השנים העידו בפני מעריב אונליין, כי מדובר בעיתונאית מבריקה שיודעת להחזיק שידור. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות כאן 11 מאז פברואר 2019 הודיעה על פרישתה היום (שלישי) ואמרה: למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. דוריה למפל מתנצלת בסוף מהדורת כאן 11 על שידור הריאיון עם אביעד משה (כאן 11). דוריה למפל מרגישה שוב את הפחד ברחובות ודורשת מהשוטרים שהיו אמורים ללוות את בני סלע ולהחזיר. אייל בן יעיש, חדשות 2). זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. כאן, דוריה למפל, כבר יום שני שהיא חופרת בכיוון לא נבון, הפעם עם אלוף העולם בגודו(עד 81 קג) שגיא מוקי. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת.

הלכתי על ביסלי גריל 2. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מדיה וקבצים בנושא דוריה למפל בוויקישיתוף.

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. כאן, דוריה למפל, כבר יום שני שהיא חופרת בכיוון לא נבון, הפעם עם אלוף העולם בגודו(עד 81 קג) שגיא מוקי. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. אחת העמדות הבכירות על מסך הטלוויזיה בישראל, הגשת המהדורה אנשים שעבדו עם למפל לאורך השנים העידו בפני מעריב אונליין, כי מדובר בעיתונאית מבריקה שיודעת להחזיק שידור.

דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד.

מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. יש גם את הסופרת האידית המפורסמת בלומה למפל, כנראה שם לא כזה נדיר בתגובה להודעה מספר 8. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. אייל בן יעיש, חדשות 2). דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. כאן, דוריה למפל, כבר יום שני שהיא חופרת בכיוון לא נבון, הפעם עם אלוף העולם בגודו(עד 81 קג) שגיא מוקי.

למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט דוריה למפל. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה.